Yazar : Jon Steel
Yayıncı : Mediacat Kitapları
Kategori : Pazarlama - Satış
Fiyat: 50.00   Liste Fiyatı : 50.00
Ürün Tükendi.
Favorilere Ekle
Format : Kitap
Barkod : 9799758378257
Yayın Tarihi : 2000-01-01
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 261
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 145 X 215
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Dünya reklamcılığının büyük isimlerinden biri olan Jon Steel, bu kitabında çok basit gibi görünen bir soruya cevap arıyor: Reklam ve pazarlama etkinliklerine tüketicinin bakış açısını nasıl katabiliriz?
Uzun süreli ve sağlam bir marka ilişkisi yaratabilmenin tüketiciyi anlamakta başlayacağını öne süren Steel, anlama sürecini teorik ve pratik yanlarıyla derinlemesine analiz ediyor. Araştırmanın ve yaratıcılığın gerçerli kurallarını sorguluyor, yenilerini öneriyor.
Gerçek bir reklamcıya yakışan bir entellektüel derinliğe sahip bu kitap, başklarını anlama ve onlarla iletişim kurabilme sanatına bir giriş aynı zamanda...

Okuyucu Yorumları