Yazar : Erkan Akar
Yayıncı : Seçkin Yayıncılık
Kategori : Pazarlama - Satış
Fiyat: 18.43   Liste Fiyatı : 18.43
Ürün Tükendi.
Favorilere Ekle
Format : Kitap
Barkod : 9789750240034
Yayın Tarihi : 2017-01-17
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 174
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 135 X 195
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Çoğu alanda olduğu gibi E-ticaret de 2.0'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web 2.0, sosyal medya, sosyal ağlar vb. sosyal bilişimi ortaya çıkararak sosyal ticareti ve de mobil ticareti yaygınlaştırmaktadır. Bu durum beraberinde yeni e-ticaret iş modellerini karşımıza çıkarmaktadır. Bu noktada Web girişimcilerinin, işletme yöneticilerinin, pazarlamacıların ve de akademisyenlerin bu kitapla e-ticarette trendler ve güncel modeller hakkında bilgi sahibi olması ve de hedeflerine yönelik kullanabilmesi amaçlanmaktadır.

Kitap, temelde dört ana başlık etrafında ele alınmıştır. Öncelikle e-ticaret konusu; e-ticarete giriş, e-ticaretin amaçları, e-ticaretin türleri, e-ticaret geliştirme ve uygulama süreçleri, e-ticaret iş modelleri, e-ticaret iş planı tasarlama ve uygulama ölçümleri ve de e-ticaret 2.0 konuları çerçevesin-de incelenmiştir. Daha sonra sosyal ticaret, tanımından boyutlarına kadar, ardından da mobil ticaret, tanımından modellerine ve biçimlerine kadar kapsamlı bir şekilde ele alınmıştır. Son olarak, Türkiye'de e-ticaretten mobil ticarete olan durum genel bir bakış açısı ile ortaya konmaya çalışılmıştır.

Okuyucu Yorumları