Yayıncı : Kariyer Yayınları
Fiyat: 156.00   Liste Fiyatı : 156.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9789944300360
Yayın Tarihi : 2009-02-19
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Müşteri İlişkileri ve Satış Yönetimi
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 184
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 135 X 210
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Bütün işletmeler, müşteri bulmak ve onları elde tutmak için çalışırlar. Rekabetçi piyasalarda işletmenin varlığı, kârlılığı ve büyümesi müşterinin tercihlerine göre değişir. Tüm çalışanların geliri, geleceği ve güvencesi de müşteridir. Bu nedenle, müşteriyi iyi anlamak ve onun istek, ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılamak gerekir.Satışların ve dolayısıyla işletmenin başarısının sürekliliği, müşteri ilişkilerinin etkinliğine doğrudan bağlıdır. Bunu sağlayabilmeleri için satışçılar iyi yönetilmeli, motivasyonları ve performansları yükseltilmelidir. Ayrıca, satışla ilgili tüm yönetim kararları da bilinçli bir şekilde alınmalıdır. Bütün bunlar için de satış yöneticileri üstün yetkinliklere sahip olmalıdır.Elinizdeki kitap, tüm işletmeler için büyük önem taşıyan Müşteri İlişkileri ve Satış Yönetimi üzerine yazılmıştır. İş sahiplerine, satış yöneticilerine ve satışçılara yol gösterecek, onları geliştirecek, kararlarında ve uygulamalarında yardımcı olacak bilgiler içermektedir.Müşteri ilişkilerini iyileştirmek ve satışlarını artırmak isteyen tüm yöneticilere Prof. Dr. İsmet Barutçugil'in akıcı bir dille yazdığı bu kitabı okumalarını tavsiye ediyoruz.

Okuyucu Yorumları