Yazar : Adrian Ryans
Çevirmen : Ümit Şensoy
Fiyat: 387.00   Liste Fiyatı : 387.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9789944888868
Yayın Tarihi : 2010-05-30
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 312
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 135 X 195
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Düşük fiyat rekabeti giderek üst düzey yöneticilerin gündeminin ilk sıralarına tırmanıyor. Neden?
Geleneksel şirketlerin ve lider markaların bu rakiplerine yanıt vermek için üç temel seçeneği var. Bu seçenekler neler ve onların avantajlarıyla dezavantajları, ayrıca yeni büyüyen fırsatlar nasıl değerlendirilebilir?
Düşük maliyetli rakiplerden, şirketinizin rekabet gücünü artıracak strateji ve taktikleri öğrenmek mümkün mü?
Bazı lider markalar, düşük maliyetli rakiplerine karşılık verirken liderlik sorunuyla ve bazı kültürel güçlüklerle nasıl başa çıkıyorlar?

Okuyucu Yorumları