Yayıncı : Ütopya Yayınevi
Kategori : Genel İletişim
Fiyat: 295.00   Liste Fiyatı : 295.00
Ürün Tükendi.
Favorilere Ekle
Format : Kitap
Barkod : 9786055880231
Yayın Tarihi : 2011-09-30
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 427
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 150 X 210
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Bu kitaptaki fikirlerin çoğunluğu nihayetinde daha iyi bir halkla ilişkiler çabası için/de değil, halkla ilişkilerin bir karşı hegemonya aracı olarak kullanılıp kullanılamayacağı tartışması içinde ele alınmalıdır. Metinler, hem anaakım yaklaşım içinden bir eleştiriyi hem de bunun tam karşısında bir bakış açısını bir arada yansıtmaktadırlar. Kitapta reklamların analizine yönelik olarak iki çalışmaya da yer verilmesi, halkla ilişkiler ve reklam dünyasının birbiriyle ilişkili yapılarından kaynaklanmaktadır. Yalnızca bir yazının atıf sistemi diğerlerinden farklıdır. Sevgili Serraf Özdemir, yazısında, halkla ilişkiler eğitimiyle ilgili Leipzig Üniversitesi Kürsüsü`nün yapılanmasını ele almıştır. Geleneksel Kıta Avrupası atıf sistemi, yazının ruhuna uygunluğu nedeniyle aynen bırakılmıştır.
Nihayetinde ortak bir çalışma olduğu için kişisel teşekkürlerimi ifadeyi hakkım olarak görmüyorum. Bu sefer teşekkür etmem gereken kişilere bu satırlar aracığıyla değil, şahsen teşekkür edeceğim. Kitabı ise ortak bir biçimde `düşkünlere` ithaf edebileceğimizi düşünüyorum.

Okuyucu Yorumları